Alle Categorieën
    Filters
    Voorkeuren
    Zoek

    Veelgestelde vragen

    Wij weten natuurlijk dat er genoeg andere aanbieders zijn. Hieronder laten we je graag een aantal punten zien waarom je bij TVspecialisten aan het juiste adres bent!

    - De webshop met een fysieke winkel! In onze winkel te Pelt staan meer dan 70 TV's in demo en krijg je deskundig advies.

    - Hoogste klanttevredenheid: 100% 5 sterren ga je helaas nooit halen, maar wij gaan voor 95% van onze klanten die 100% tevreden zijn!
    Kijk op onze Facebook pagina (meer dan 150 recencies van échte mensen met hun echte gegevens: TVspecialisten.be | Facebook) en in de Google recencies en laat U overtuigen.


    - Since 1949 ervaring in televisie en audio. Kennis en ervaring zijn onze specialiteit. De winkel is gestart onder "Sels TV" en uitgegroeid tot één van de grootste online spelers onder onze huidige naam TVSPECIALISTEN.

    - Wij zijn erkend dealer van alle door ons aangeboden topmerken.  Je bent altijd verzekerd van een (Belgisch - Nederlands) Benelux model met 2 jaar Europese garantie.

    - 7 dagen per week direct te bereiken per mail (info@tvspecialisten.be), wij helpen je graag verder! Mails worden snel en duidelijk beantwoord.

     

    Is mijn garantie ook geldig indien ik buiten België woon?

    Uiteraard! Elk toestel dat je in onze webshop of winkel aankoopt geniet van 2 jaar Europese waarborg. Audio toestellen (van hoofdtelefoon tot soundbar enz.) en kleinere TV toestellen worden in garantie door de fabrikant thuis afgehaald en na reparatie teruggestuurd naar uw adres. Je kan je defecte toetsel natuurlijk ook altijd binnen brengen in onze fysieke winkel. TV toestellen vanaf 55 inch worden bij jou aan huis, in garantie hersteld en dit in België, Nederland en de rest van Europa. Het aanmelden van deze defecten kan gewoon via deze link: tvspecialisten.be. Herstelling aanvragen

    Leveren jullie ook in Nederland (of andere landen dan België)?

    Wij leveren (gratis) doorheen heel Benelux.

    Het gaat toch niet om een refurbished of geretourneerd artikel he?

    Wij verkopen ENKEL nieuwe Benelux toestellen uit ongeopende dozen. In een erg zeldzame gelegenheid zullen we een winkel/demo toestel verkopen aan sterk gereduceerde prijzen, maar dan staat dit ERG duidelijk aangegeven in de titel van het product.

    Het is toch een Benelux model?

    Jazeker. Wij verkopen ENKEL nieuwe Benelux toestellen uit ongeopende dozen.

    Zijn jullie toestellen ook compatibel met Ziggo, KPN, VRT MAX, VTM Go, Videoland...?

    Jazeker. Wij verkopen ENKEL nieuwe Benelux toestellen en deze toestellen zijn gecertificeerd voor bovenstaande (en vergelijkbare) apps van in de Benelux gevestigde kabelaanbieders.

    Kan ik de cashback claimen zelfs als ik buiten België woon?

    Jazeker, het is enkel belangrijk dat u deze claimt via de BELGISCHE website (iink staat altijd bij het product) van de betreffende fabrikant omdat wij een BELGISCHE dealer zijn. In veel gevallen zullen we ook bij de NEDERLANDSE site van de fabrikant NIET vermeld staan als dealer. U kan ons bij de dealers vinden als TVSPECIALISTEN, of soms ook als Sels TV. Bij Samsung vindt U ons onder "webshop". Dus ook al woont U in Nederland U geniet van al onze acties!

    Kunnen jullie de TV ook plaatsen en aansluiten?

    Daar zijn wel mogelijkheden voor, maar NIET via de online shop. Wij plaatsen ook enkel in een beperkte straal rond ons experience center, en ook enkel in België. Deze service kan echter NIET via de webshop besteld worden.

    Wie regelt de verzending van mijn artikel?

    Wij hebben meerdere magazijnen. Welke verzendpartner uw artikel zal leveren is afhankelijk van in welk magazijn het door u bestelde artikel gestockeerd staat.
    Onze verzendpartners partners zijn PostNL Parcel, PostNL Extra@Home, Dynalogic, Bpost en DHL.

    Kan ik de leverdag zelf kiezen?

    Dat kan! Net voor het afrekenen kan U aangeven op welke dag dat het toestel moet afgeleverd worden. We leveren enkel op weekdagen (maandag t.e.m. vrijdag) en U ontvangt de ochtend van de levering steeds een track and trace of verzendnummer.

    Wat als ik transportschade vaststel bij mijn artikel?

    Indien u transportschade vaststelt, zet de tv onmiddellijk uit en contacteer U ons. We gaan samen de beste & snelste oplossing zoeken om u een ander toestel te bezorgen. Uw toestel gaat integraal retour en u krijgt van ons een nieuw toestel.

    Wat gebeurt er als ik een toestel wil retourneren?

    U contacteert ons. De geldende garantie-en retourvoorwaarden zijn van toepassing

    Wat is het verschil tussen een BENELUX en een EUROPEES model?

    Een Benelux toestel is specifiek ontwikkeld voor de BeNeLux markt. Een europees toestel heeft bijvoorbeeld GEEN Nederlandstalige menu's, maar "markt-specifieke" apps zoals VRT.nu, Ziggo, KNP, Kijk.nl, VTM Go,… zullen NIET werken op een Europees toestel.

    Wat mensen over ons zeggen op Facebook

    Algemene beoordeling

    5 op 114 recensies

    Bloemen Joris

    Zeer mooie zaak, uitgebreid aanbod, vlot en helder advies. Prima service na verkoop!

    Valerie Vaesen

    Super goed geholpen door Jan! Dankje voor deze fantastische service!

    Bert Van Damme

    Snelle levering en super service tegen de laagste prijzen!

    Topmerken aan de laagste prijs!

    Wij heten U van Harte Welkom in onze nieuwe winkel, Fabrieksstraat 90C - 3900 Overpelt. Hier staan ongeveer 70 TV's in demo een mix van de merken Samsung, LG, Philips en SONY. We hebben TV's van 32inch tot 85inch in de showroom uitgestald staan.

    Soundbar systemen staan in demo van de merken BOSE. Andere audio apparaten die je in onze webshop vindt, staan niet in demo en kan je dus niet beluisteren (maar wel afhalen) in de winkel.

    Ontdek ons experience center! Waarom de onbetwiste TV specialist?